Kodėl turinys svarbus SEO?

Dauguma SEO specialistų jau žino, kad turinys yra SEO karalius, tad sužinokite kaip reikėtų tinkamai kurti turinį ir kodėl jis yra svarbus.

Kodėl turinys svarbus SEO?

Jeigu norite būti matomi paieškos sistemose, tuomet turite nuolatos optimizuoti savo internetinės svetainės turinį. Gerai optimizuotas turinys gali pakilti į aukščiausias pozicijas. Tačiau būtina užtikrinti, kad turinys yra tinkamas, kitaip ,,Google" jo neoptimizuos tinkamai. 

Kokia yra SEO turinio vertė?

Visiems gerai žinoma paieškos sistema ,,Google", per dieną susilaukia daugiau nei 7 milijardų paieškų. Tai yra dideli skaičiai, o , kad kažkokia dalis apsilankytu Jūsų internetinėje svetainėje, Jums būtina kurti turinį. ,,Google" algoritmai yra nuolatos tobulinami, kad suteiktų ieškantiems asmenims tinkamiausią informaciją. 

Kiekvienas turinys reitinguoja pagal naudingumą ir tinkamumą, kuris turi atitikti vartotojo poreikius. Tad norint, kad turinys turėtų SEO naudą, būtina, kad jis būtų naudingas ieškantiesiems. 

Jums būtina kurti tik unikalų turinį, kuris niekur kitur nėra talpintas. Stenkitės pateikti kuo išsamesnę ir naudingesnę informaciją. Mėginkite, kad jūsų turinyje būtų tokios informacijos, kurios kituose puslapiuose nėra. Nepamirškite įterpti ir paveikslėlių, kad skaitytojams skaitymas būtų lengvesnis.

Kodėl svarbu optimizuoti turinį?

Be optimizuoto turinio jūs nebūsite pastebimi paieškos sistemoje. Kuomet kuriate turinį, stenkitės, kad jis būtų orientuotas į tam tikrą auditoriją. Tai reiškia, kad jūs turite sutelkti dėmesį į tai,  ką auditorija nori išgirsti ir skaityti, o ne tai apie ką jūs norite rašyti. 

Nepamirškite tinkamai optimizuoti tekste raktinių žodžių, meta pavadinimų ir aprašymų ir žinoma pačios nuorodos.

Kaip kuriamas SEO turinys?

Kuomet kuriate optimizuotą turinį, jums būtina atsižvelgti į kelis skirtingus veiksnius.

1. Atlikite raktinių žodžių tyrimą

Kuomet jūsų tikslas pritraukti kuo didesnį lankytojų srautą, jūs turite orientuotis į raktinius žodžius, kurie yra ieškomi ,,Google". Stenkitės orientuotis į ilguosius raktinius žodžius, venkite konkurencingų raktinių žodžių. Internete galite rasti nemokamų įrankių, kurie parodys raktažodžių paieškos srautą per mėnesį.

2. Kurkite lengvai skaitomą turinį

Kurdami turinį , stenkitės, kad jis būtų suskaidomas į antraštes, nes tuomet jis yra skaitomas lengviau. Dažnas atvejis, kuomet internetiniai skaitytojai nematydami antraščių išjungia straipsnį ir jo net neskaito. Neužteskite ilgų sakinių vienoje pastraipoje.

Nepamirškite, kad SEO tekstas negali būti trumpesnis nei 300 žodžių.